Opdrachtgever
Voor Herenboeren Nederland lanceerden we een gloednieuwe website. Daar zijn we trots op, want met de redesign hebben we een gebruikersvriendelijkere website gemaakt waar de organisatie zich goed mee kan presenteren. En waar het verhaal van Herenboeren duidelijker naar voren komt. Daarnaast was het tijd voor een nieuwe frisse look and feel.
Herenboeren draagt bij aan het realiseren van een natuurgedreven en volhoudbaar landbouw- en voedselsysteem. Als Herenboer ben je, samen met 250 huishoudens, eigenaar, ondernemer, producent en consument van je éigen boerderij. Na 10 jaar is Herenboeren Nederland uitgegroeid van pionier naar een professionele en volwassen organisatie. De belangrijke wens van Herenboeren Nederland was dat de nieuwe website het verhaal vertelt dat past bij wie de organisatie nu is, in zowel woord als in beeld.
Met grote foto’s en veel ruimte voor mooi beeldmateriaal laten we de groei zien, de verbinding met het land, voedsel en met elkaar, de veelheid aan initiatieven en de motivatie van alle betrokkenen die centraal staat. Herenboeren is constant in beweging, ze geloven dat het anders kan. Bij deze innovatieve mentaliteit passen organische vormen goed. Daarom hebben we gekozen voor gebogen lijnen en afgeronde hoeken. Niet recht toe recht aan. De ronde vorm van het logo passen we op verschillende plekken toe.
Bekijk de nieuwe website van Herenboeren. Benieuwd naar wat er nog meer komt kijken bij de vormgeving van een nieuwe website? Lees het in onze blog van communicatieadviseur Karin en vormgever Irene.
Communicatiebureau de Lynx
Gebouw met de Vaas
Gerrit Zegelaarstraat 1
6709 TA Wageningen
Meer weten over
ons groene hart?