Opdrachtgever
Herenboeren Nederland werkt aan een nieuw voedselsysteem: dichtbij, sociaal en natuurinclusief. Centraal staan de Herenboerderijen, elk in eigendom van 250 huishoudens. In tien jaar tijd is Herenboeren gegroeid van pionier naar een volwassen, professionele organisatie die zich steeds verder wil ontwikkelen.
Herenboeren Nederland had behoefte aan een gloednieuwe website die niet alleen de groei van de organisatie weerspiegelt, maar ook het verhaal van Herenboeren duidelijk en inspirerend vertelt. De organisatie wilde een platform waar hun visie op duurzaamheid en hun unieke model centraal staat en waar (potentiële) leden snel informatie kunnen vinden over lid worden en over de boerderij waar zij lid van willen worden. Daarnaast was het tijd voor een frisse en moderne uitstraling die beter aansluit bij de dynamiek van Herenboeren.
Benieuwd naar wat er nog meer komt kijken bij de vormgeving van een nieuwe website? Lees het in onze blog van communicatieadviseur Karin en vormgever Irene.
Communicatiebureau de Lynx
Gebouw met de Vaas
Gerrit Zegelaarstraat 1
6709 TA Wageningen
Meer weten over
ons groene hart?