De kringloopboeren van Midden-Delfland zetten stappen om duurzamer te werken, met oog voor milieu en biodiversiteit. Het magazine laat zien hoe inwoners, door lokaal te kopen, kunnen bijdragen aan het behoud van het landschap. Tegelijkertijd laat het bestuurders uit omliggende gemeenten en provincies zien hoe kringlooplandbouw en samenwerking succesvol kunnen worden vormgegeven.
Met dit tweede magazine geven we de boeren achter het groene landschap van Midden-Delfland een gezicht. Met nog meer mooie verhalen over hoe zij hun bedrijf vormgeven en daarmee het landschap in een dichtbevolkte metropool open en groen houden.
De boer als held: dat knalde eruit in het eerste magazine, met opvallende vormgeving en close-up fotografie. Dit keer heeft het magazine een iets rustiger uitstraling. De stijl en de mooie fotografie zijn natuurlijk gebleven. Samenwerkingen staan centraal in beeld en tekst. Het magazine opent met een heel alledaags beeld van een gezin aan de keukentafel. Drie samenwerkingen maakten we zichtbaar met een spreadvullend portret. Consumenten en partners kregen een stem in het magazine, waardoor het een dynamisch en herkenbaar geheel werd.
Het magazine is zowel digitaal beschikbaar als in print gratis af te halen. Daarnaast bevat het een stempelkaart, waarmee inwoners worden aangemoedigd bij lokale winkels te shoppen.
De opdrachtgever reageerde enthousiast op het eindresultaat en laat weten dat de magazines de deur uitvliegen.
Benieuwd hoe wij jouw organisatie kunnen helpen om impact te maken? Neem contact met ons op!
Lees het magazine hier of haal een exemplaar op bij lokale distributiepunten in Midden-Delfland.
Communicatiebureau de Lynx
Gebouw met de Vaas
Gerrit Zegelaarstraat 1
6709 TA Wageningen
Meer weten over
ons groene hart?