Heeft u al kennisgemaakt met ‘De schreeuwer’, ‘De klagende klant’ of ‘De trouwe supporter’? Deze en andere typen personen kom je online tegen. Hoe herken je ze en hoe ga je ermee om? Deze vragen stonden centraal in de tweedaagse training ‘Omgaan met online klantreacties’ die Narda van De Lynx gaf bij de coördinatoren van de klompenpaden bij Landschapsbeheer Gelderland en Landschap Erfgoed Utrecht.

Aan de hand van hilarische voorbeelden uit de media, toegepaste casussen en veel oefenen met de eigen praktijk, kwamen de cursisten tot de ontdekking wanneer je wel of niet reageert op een online reactie en welke elementen bij die reactie nodig zijn. De grootste les? “Besteed ook tijd aan je trouwe supporters” en “Maak van je klagende klant je trouwe supporter”, aldus de cursisten.

Ook zo’n training op maat? Over bijvoorbeeld online klantreacties (webcare), het gebruik van persona’s of social media? Neem contact op met Narda van der Krogt voor meer informatie. Zij houdt van interactieve trainingen en denkt graag actief mee om uw trainingsdoelen te behalen!